CONTACT

Als je vragen hebt over: verzending en levering, onze producten of Biercorporatie zelf? Zie hieronder de meest voorkomende vragen met bijbehorende antwoorden. Staat jouw vraag hier niet tussen, dan kan je altijd een mailtje sturen naar biercorporatie@gmail.com of WhatsApp ons op 013-460 9000. We streven ernaar om binnen 6 uur jouw vraag te beantwoorden!

NIET TEVREDEN?

🖐Als je een klacht hebt over een product, vul dan dit formulier in: https://forms.gle/qWKCqPyGz1ZfqZE59 We proberen je zo snel mogelijk te helpen!

FAQ

Waar bezorgen jullie?

Wij bezorgen op dit moment door heel Nederland en België.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Op werkdagen vóór 17.00 uur besteld, is de volgende dag in huis. Bestel je in het weekend, dan wordt je pakket op dinsdag geleverd.

Kan ik mijn order annuleren?

Na het plaatsen van je bestelling beginnen wij vrijwel direct aan het samenstellen van jouw pakket. Het is daarom niet meer mogelijk om je bestelling te wijzigen.

Kan ik mijn bezorging nog aanpassen?

In de app van PostNL kan je zelf je bezorg tijd/ manier van bezorging (PostNL/buren) aanpassen, wij kunnen dit niet voor je veranderen.

Ik heb geen bevestiging ontvangen, wat nu?

Check eerst even je spam, het kan zijn dat de mail hier terecht is gekomen. Zo niet, stuur dan een mailtje naar biercorporatie@gmail.com.

Kan ik mijn bestelling op een afhaalpunt laten bezorgen?

Indien dit in jouw regio beschikbaar is kun je deze optie selecteren in het bestelproces. Wekelijks komen er nieuwe locaties bij waar het mogelijk is om een afhaalpunt te selecteren.

Het biertje of product dat ik wil bestellen is uitverkocht, wat nu?

Wij proberen onze producten zo snel mogelijk aan te vullen, mochten ze uitverkocht raken. Neem altijd even contact met ons op zodat we je snel kunnen helpen.

Retourneren

Producten welke open zijn gemaakt/gebruikt nemen wij niet in ontvangst. Hier is ook geen refund voor mogelijk.

Waar kan ik mijn product(en) retourneren?

Wil je jouw bestelling of een bepaald product retourneren? Vul dan dit formulier in: https://forms.gle/agLMs9GMPyuqkCGs6.  We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op voor het afhandelen van de retour.

Wat is de maximale retourperiode?

Omdat we graag de retourprocedures zo efficiënt mogelijk willen laten verlopen heb je een bedenktermijn van 14 dagen.

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?

Uitsluitend de kosten voor het retoursturen van jouw zending, ongeveer € 7,00 voor Nederland en € 9,00 voor België komen voor je rekening. Indien je jouw retourzending aan ons retourneert zonder de verzendkosten te betalen zullen wij hiervoor € 12,50 in mindering brengen op het uit te betalen bedrag.

Wanneer kan ik mijn bestelling retourneren?

  • Het pakket is beschadigd bij aankomst
  • Je hebt het verkeerde product ontvangen
  • Verkeerde maat/afmeting ontvangen

Op welke manier kan ik mijn geld terugkrijgen?

  • Geld terug op het betaalmiddel waarmee je hebt betaald
  • Winkeltegoed

NEEM CONTACT MET ONS OP:

CONTACTFORMULIER

Heb je vragen of wil je iets van ons weten? Maak gebruik van onderstaande contactformulier. Wij proberen doorgaans binnen 6 uur op werkdagen te reageren.



Contact

ADRESGEGEVENS

Esschebaan 14
5062 BC Oisterwijk

Géén bezoekadres / afhalen niet mogelijk!

OVERIGE GEGEVENS

BTW Nummer: NL003528875B35
KvK: 81090285

CONTACT OPNEMEN: